måndag 31 maj 2010

Nu ska det bli tumult i restgarnspåsarna.

Jag har gått med i KYH översatt till svenska betyder förkortningen
Sommarnattens galenskap.
Man börjar på en ny stickning/virkning varje dag mellan 1/6-26/6
Sedan bör alla arbeten vara avslutade per den 31/7
Jag tycker det låter helspännande.
Det är andra året dom kör den här varianten.Jag kommer att sticka/virka små saker så jag inte får fler UFO'n i mina påsar.Har mer än nog av dom.Jag ska skriva en liten lista på det jag ska göra.Så har jag lite koll på mej själv.
I morgon ska jag lägga in listan.

3 kommentarer:

Anette sa...

Du är ju så flitig så det blir nog inga problem för dej att klara det.

Fiff sa...

Det är en väldigt kul idé! Och är man sån (som jag är!) att man har huvudet fullt med projekt som man vill göra så är det ju ett ganska bra tillfälle. Lycka till, det går säkert jättebra!

Rosenvante sa...

Jisses, 26 nya grejer, inte dåligt.
Är det nån som ska fixa det är det ju du. Lycka till